22.10.2014

Fıkralar-02



TEMEL ve SEÇME FIKRALAR

TÖVBEEEEE
Temel bir gün hacca gitmeye karar verir.
Fadime'ye gelir
hakkını helal et  ben hacca gidiyorum'der.
Fadime de bir şartla der beni götürürsen.
Temel ikna edemez Fadimeyi
tamam gel  o zaman annelerimizle helalleşelim'der.

Temel'in annesine giderler anne hakkını helal et biz Hacca gidiyoruz'der
annesi de bir şartım var der beni de götürürsen.
Temel Onuda ikna edemez tamam'der.

Hep birlikte Fadime'nin annesine giderler,
hakkını helal et biz hacca gidiyoruz'der.
Kayın valide aynı şekilde bir şartla beni  götürürsen'der.

Temel çaresiz üçünü,de alıp hacca gider.
Haccın gereklerini yerine getirirler.
Dönecekleri gün  herkes son ibadetlerini ve tövbelerini yapmak için  odalara geçer.

Temel odasına giderken  annesinin tövbesini duyar.
Alla'hım beni affet temelin babasını  dört kez aldattım.
Temel inanmıyorum diyerek odasına doğru yürür.
İkinci odada kayın validesinin tövbesini duyar.
Alla'hım beni affet Fadime'nin Babasını  sekiz kez aldattım.




DEDE ve TORUN
Dede 10 TL versene
Duyamıyorum Bağır.
Karşıdaki Bayan seni  soruyor
Hangisi? Ne zaman Dede Az şerefsiz değilsin.


YALAN MAKİNASI
Adam yalan makinesi almış evine... Salonda köşeye koymuş, kim yalan söylerse ötecek, demiş.
Akşam yemeğe oturmuşlar. 
-Oğluna Bugün neredeydin demiş adam.. 
-Oğlan Okuldaydım, tabii deyince, makine ötmüş, oğlanda itiraf etmiş, seksi bir filme gidip okulu  astığını, babası  fena halde kızmış oğluna:
-Ben senin yaşındayken seks nedir bilmezdim. deyince makine gene ötmüş.
Anne gülmüş bu defa, 
-Al  işte!  Senin oğlun! deyince makine başlamış  ötmeye.


ORUÇ BORCU
Nasrettin Hoca pazarda zeytin satıyormuş.
İki  üç sokak  ileride oturan yarı buçuk tanıdığı bir kadın gelmiş.
Kadın : Zeytinin  iyi mi?
Hoca  : Tadına bak.
Kadın : Ben orucum.
Hoca  : Madem oruçlusun zeytini al git  parasını sonra ver.
Hocanın birdenbire aklına düşmüş; Ramazanlık değilmiş çünkü:
Hoca  : Tuttuğun oruç ne orucu ki?
Kadın : Üç seneden önceden borcum vardı da onları tutuyorum.
Hoca tam zeytinleri veriyormuş vazgeçmiş.
Kadın : Biraz önce al git dedin ne oldu da vazgeçtin Hoca?
Hoca  : Git anam git, Allah'a olan borcunu üç senede veriyorsan bizim borcu  ne zaman getirirsin kim bilir.


UZUN SAÇLI OĞLAN
Küpe takan saç uzatan genç otobüse biner,
yaşlı BİR teyze; 
-Kızım yol ver der.
Genç; 
-Ben kız değilim deyince  teyze patlatır bombayı
-Vah yavrum bu yaşta dul mu kaldın. 







OTOBÜS ŞOFÖRÜ
Bir anne 8 yaşındaki kızıyla otobüste gidiyorlar.
Durakların birinde bir kaç tane hayat kadını müşteri bekliyor.
Kız annesine DÖNMÜŞ :
-Bunlar kim?  Ne diye bekliyorlar?
Anne; 
-Bunlar kocalarını bekleyen kadınlar kızım.
Bunu duyan otobüs şoförü dönüp çocuğa böyle saçma sapan şey anlatmayın. Bunlar hayat kadınıdır ve para için erkeklerle yatıyorlar. 
Çocuk; 
-Anne bunlar erkeklerle yatarlarsa, o zamanda çocukları da olur, bu çocuklar ne olur sonra ne oluyor? Anne; 
-Otobüs şoförü!!



MUTLU DEDE 
Çocuk dedesine sormuş:
-Dede ninem ile kaç yıldır evlisin?
-40 yıldır evlat. 
-Peki ama dede, ben sizi hiç kavga ederken görmedim bunun sırrı nedir?
-Otur evlat anlatayım, nikahımız kıyıldı. Benim at arabasına ninenin üç beş eşyasını attık ve bizim köyün yolunu tuttuk. Yolda atın ayağı tökezledi, ben yine bu iki dedim ve çektim piç atı orada vurdum. Ben atı vurunca başladı bana söylenmeye; 
-Biz nasıl gideceğiz, niye durup dururken atı vurdun, Sende hiç akıl yok mu?  Bu eşyaları nasıl götüreceğiz?
Ben de döndüm ninene: 
-Bu bir dedim. 
O gündür bu gündür, gül gibi geçinip gidiyoruz.


DAHİLİYECİ
Emel dahiliyeci olmuş ve bir gün kadının biri gelmiş, demişki ; 
-Doktor bey ne yesem onu  yapamıyor, pasta yiyorum pasta çıkıyor,
ekmek yiyorum ekmek çıkıyor demiş. 
Temelde ; 
-O zaman bok ye, demiş.

SİNEK AVI
Kadın eve geldiğinde kocasını mutfakta sinek öldürürken görür ve sorar:
-Ne yapıyorsun? 
-Sinek yakalıyorum 
-Öldürebildin mi bari? 
-Evet üç erkek ve iki tane dişi yakaladım. 
Şaşkınlık içerisinde sordu kadın, Dişi sinekle erkek sineği nasıl  ayırt edebildin?
-Üç tanesi bira şişenin üstünde iki tanesi DE telefonun üstündeydi.



Zerrince__

BENZER KONULAR :
Karikatür Sanatı ve Tarihçesi
Temel ve Güldüren Fıkralar

Temel ve Güldüren Fıkralar-2







Share
Bizi Takip Edin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder